
Succesvolle klantgesprekken voeren
- Training/cursus
- Groepsgrootte: 12-15 deelnemers
- Duur: 10 bijeenkomsten van 2 uur
- Incompany mogelijk
Succesvolle klantgesprekken voeren
Verkopen is tegenwoordig veel meer relatiebeheer. Het is dan ook belangrijk dat je een goede relatie opbouwt met je klant. Je luistert goed, achterhaalt zijn behoefte en speelt daar met het juiste aanbod op in. Doe je dat goed, dan is de klant tevreden en heb je er een ambassadeur bij. Een win-win voor jou én de klant.
In deze cursus krijg je het voeren van een klantgesprek onder de knie. Je leert onder meer om structuur aan te brengen in je verkoopgesprek, koopsignalen te herkennen en je gedrag op de klant af te stemmen. Na deze cursus ben jij een succesvolle verkoper.
We kunnen deze cursus ook incompany geven. We bespreken graag de mogelijkheden met je!
Meer weten?
Neem voor meer informatie contact op met
Tanja Blezer
E-mail: tanja.blezer@summaenbedrijf.nl
Telefoon: 06 18 98 85 68
Dit ga je leren
- Je leert de salesgespreksmodellen en weet je gesprek beter te structureren;
- Je herkent verschillende klanttypen en leert je eigen gedrag hierop af te stemmen;
- Je leert koopsignalen te herkennen en hierop in te spelen;
- Je kunt bezwaren herkennen en leert hierop te anticiperen;
- Je leert leads te ontwikkelen tot duurzame relaties.

Goed om te weten
De kosten bedragen:
€ 450,-
Cursussen van het Summa College en door het Summa College beschikbaar gestelde lesmaterialen zijn vrijgesteld van btw. Lees meer over opleidingskosten.
De cursus is bedoeld voor:
Accountmanagers en vertegenwoordigers in de b2b.
Na afsluiting van de cursus ontvang je
een bewijs van deelname.
Bel mij
Heb je een gerichte vraag? Vul het formulier in en wij bellen je zo snel mogelijk terug.